Şikayet Mekanizması
Hem çalışanlarımızdan hem de müşterilerimizden gelebilecek her türlü görüş, öneri ve şikayetleri dinlemeyi önemsiyoruz.
TSKB çalışanları fiziksel ve psikolojik taciz (mobbing) dahil şahsi şikayetlerini bağlı bulunduğu Müdüre veya Genel Müdür Yardımcısı'na, İnsan Kaynakları’ndan sorumlu Müdürlüğe veya Genel Müdür Yardımcısı'na, Teftiş Kuruluş Başkanlığı’na ya da Genel Müdür'e iletme haklarına sahiptir. Banka çalışanlarına yönelik diğer bir şikayet mekanizması ise Banka içi form ile iletişimi sağlamaktır. Banka çalışanının şüpheli gördükleri veya tereddüt ettikleri durumları, banka içi usulsüzlükleri İç Kontrol veya İç Denetim birimlerine Banka içi bir form aracılığı ile iletebilirler.